۱۳۸۷ آذر ۲, شنبه

کشف جدید من!!!! کتاب صوتی

از اونجا که من زمانی یک کتابخون خیلی فعال بودم و به هر کسی که می گفت وقت ندارم کتاب بخونم به چشم یک آدم تنبل نگاه می کردم. باورم نمی شه که خودم به اون آدم تنبل تبدیل شدم!!!!توی این فکر بودم که ناگهان احساس کردم یک کشف بزرگ به ذهنم خطور کرده!!!!
اومدم کشفم را تو اینترنت سرچ کنم ببینم نکنه قبل از من کسی اونو کشف کرده باشه. بیشتر از یک دقیقه طول نکشید که فهمیدم ای دل غافل
انگار که من آخرین نفری هستم که از این موضوع می دونم. منظورم کتاب صوتیه!
اما حالا درست که چند میلیون آدم قبل از من این موضوع را کشف کردند اما بی خیال
مهم اینه که لااقل حالا که وقت خوندن ندارم اسم کتاب مورد علاقه مو سرچ می کنم و در کنارش می نویسم کتاب صوتی. بعدش یه بنده خدایی که صداشو قبلا ضبط کرده کتاب را برام می خونه. چند روز پیش برای اولین بار این کار را کردم خیلی حال میده. شما هم حتما امتحان کنید!!!! این هم یک وبلگ باحال: http://audiostory.blogspot.com

۱ نظر:

ناشناس گفت...

اتفاقا یه دوسا بلاگی به پستاش چن وقت پیشا همین بود . می خواسم کتاب اینجوری بخونم پااک یادم رفت :(
خوب شد این پستو زدی :)